Adevaratele Jocuri ale Foamei

Bine v-am regasit!

Fotografia de astazi este un manifest. Un manifest al meu catre mine, catre voi si catre cei care ne conduc. Incercati de cautati privirile si insemnatatea! Nu va fie frica, mie mi-a fost!

Adevaratele Jocuri ale Foamei

Am sa va relatez un pic din povestea din spatele fotografiei. Nu demult am mers impreuna cu cineva foarte drag mie intr-un cimitir dintr-o micuta localitate. Era o zi in care se obisnuia ca preotul ca faca o slujba pentru cei ce nu mai sunt printre noi. In apropierea acelui loc exista o comunitate de rromi, care cunosc foarte bine traditiile, asa ca s-au strans langa cimitir, asteptand pomana si mila celor care aduc omagii.

Am vazut acolo o tanara la vreo 20 si ceva de ani, desi parea cu cativa ani mai imbatranita, care statea pe o piatra alaturi de cei trei copii ai ei. M-am dus la ea si am rugat-o sa ma lase sa le fac o poza copiilor (promitandu-i de la bun inceput ca o voi ajuta si eu cu ceva in schimb). Ea s-a uitat la mine foarte  scurt, apoi le-a zis celor doi baietei care erau mai maricei : ,,Duceti-va cu doamna…hai, duceti-va, ca va face poza! „. I-am dus putin mai intr-o parte, langa o curte, si i-am dat copilului ce era mai aproape de mine o felie de paine zicandu-i: ,,Tine-o, te rog, in manuta!” Cum a primit-o, a rupt-o in jumatate si i-a dat o bucata si celuilalt. Au inceput sa manance. Eu m-am blocat…pentru o secunda. Am tras cateva cadre, le-am multumit baietilor si femeii si le-am lasat cateva bunatati. La plecare, am auzit dintr-o casa cateva injuraturi adresate unei femei care, va spun sincer, mi-au intors stomacul pe dos. Am plecat gandindu-ma in ce mediu traiesc copiii aceia…care le e viitorul?Ajunsa acasa, am realizat cate am…si de cate au ei nevoie…

~Cautatoarea de carti~

Lasă un răspuns

