Un pas spre inceputuri, La Raul Piedra

Lui Paulo Coelho ii datorez multe…multe multumiri. Nu stiu daca a mai patit cineva ca mine, dar eu am inceput sa citesc carti bune cu ajutorul lui Coelho. Cum? Ei bine, am intrat si eu la liceu si nu stiu cum s-a facut dar l-am furat pe Alchimistul din biblioteca tatei si l-am citit….l-am placut si am mai vrut. A urmat ,,Manuscrisul gasit la Accra” , ,,La Raul Piedra am sezut si am plans”, ,,Vrajitoarea din Portobello” (care mi s-a parut extrem de interesanta) si apoi am dezertat…Coelho era prea…nu stiu…vroiam altceva. Si asa s-a facut ca in cateva luni am trecut prin pagini de  Brown, Levy, Stolker, Adler, Cartarescu, Teodoreanu, Eliade, Zusak, Kafka si multi altii. Asadar, articolul acesta e pentru Coelho, acela care a trezit in mine ,,Cautatoarea de Carti”. 😀

IMG_5469 copy

,,La Raul Piedra am sezut si-am plans”

Mi-ar placea sa aud parerile, ideile si criticile voastre constructive. Astept mesajele voastre pe Facebook (https://www.facebook.com/pages/The-Book-Seeker-Cautatoarea-de-carti/683962498398545?ref=hl)  si Instagram (https://instagram.com/the_book_seeker_ro/).

With love.

The Book Seeker

Lasă un răspuns

