Fericire la GULGUȚĂ

festivalul luminii final ipe
Festivalul Luminii 2016

Știu că nu am mai scris de o eternitate, dar se pare că intrarea la facultate și Bacalaureatul mi-au ocupat tot timpul…Să nu cumva să credeți că nu am mai citit, nu, asta NU!

Pot spune că în 18 ani de când mă bucur de lumea asta în diferite moduri, am văzut multe lucruri frumoase care au reușit să îmi umple sufletul de bucurie. Unul dintre acestea este Festivalul Luminii! Acest festival este organizat de Organizația Națională a Cercetașilor României, prin intermediul Centrelor Locale și se încearcă (cu mare succes până acum) a fi organizat în fiecare an in perioada mai-iunie, în diferite orașe din țară.

Ideea principală a acestui festival este de a ne reaminti să ne bucurăm de lucrurile mărunte, care ne fac viața mai frumoasă. Cercetașii ,,pavează” trotuarele cu gulguțe (lampă suport pentru lumânărele, făcută din hârtie RECICLATĂ de-alungul anului) și creează astfel o atmosferă feerică. În fiecare an se creează tot mai multe ateliere și locușoare care să ne stârnească interesul și zâmbetul, precum:

-SCHIMBUL DE CĂRȚI PE NEVĂZUTE, unde aduci o carte învelită frumos și primești o alta la schimb, alături de niște semne de carte super-faine, care să îți aducă aminte de festival

IMG_2028 copy.jpg

-atelierul cu vederi, unde primești o vedere cu un mesaj superb pe care o pui într-o cutiuță, cu siguranța că cercetașii o vor trimite celor dragi ție (și nu, nu o să le citească :)) )

FL 2016 I.P  (61)

-norișorul cu fulgere – am o poveste proprie pentru acesta – în interiorul norului există un spiriduș cercetaș cu  o sumedenie de prieteni licurici care luminează când văd copii fericiți în jurul lor

-nu în ultimul rând, GULGUȚA URIAȘĂĂĂĂĂ, unde fiecare dintre noi este invitat să scrie un lucru simplu care îl face fericit

 

Cam așa a arătat Festivalul Luminii la Alba Iulia, organizat de cercetașii albaiulieni din Centrul Local ,,Axente Sever”.

Spre seară, cercetașii mai au obiceiul să stea la o ,,chităreală”, adică să se strângă laolaltă și să cânte melodii din toate sferele, acompaniați de tot felul de instrumente pe care le mânuiesc exemplar!!

Deși am scris oarecum la persoana a III-a despre Cercetași (pentru a nu lua meritele asupra mea, pe modelul ,,am realizat, am făcut ”) , spun cu mândrie că fac parte dintre ei de aproximativ 3 ani. Vă invit cu drag să vă informați despre activitățile  și ideile pe care Cercetașii le promovează, pentru că sunt unele foarte sănătoase, care induc valori morale esențiale.

Așadar, oferim un mare LIKE tuturor CERCETAȘILOR din România și le mulțumim pentru eforturile depuse pentru a ne face viața mai frumoasă!! 😀

https://www.facebook.com/romanianscouts/

https://www.facebook.com/claxentesever/?fref=ts

Lasă un răspuns

